HANDELSBANKEN i Lynge

Handelsbanken i Lynge er en lokal bank med en storbank i ryggen

• Handelsbanken har over 800 filialer og kontorer i flere end 20 lande verden over
  • Vi er blandt verdens stærkeste banker
  • Vi har Danmarks mest tilfredse kunder
  • Vi er globale, men vi er også lokale
  • Hver enkelt filial træffer sine egne beslutninger
  • I Danmark har Handelsbanken 57 selvstændige filialer
  • Mere tilfredse privat- og erhvervskunder end gennemsnittet for branchen på alle bankens seks hjemmemarkeder*

Handelsbanken i Danmark

• En bred vifte af produkter til privat- og erhvervskunder
  • Etableret i Danmark i 1992
  • Organisk vækst samt opkøb af Midtbank og Lokalbanken i Nordsjælland
  • Flere end 700 medarbejdere fordelt på 56 filialer
  • Høj service og skræddersyede løsninger. Vi fokuserer på jeres behov. Vi har ingen interne salgskampagner eller bonusordninger
  • Storbankens styrke. Som kunde får I en storbank i ryggen med global kompetence

CSR og bæredygtighed

• CSR og bæredygtighed er en helt integreret del af Handelsbanken modellen
  • Forudsætningen for langsigtet værdiskabelse er, at vi agerer ansvarsfuldt og med forståelse for bankens rolle i samfundet
  • Langsigtede relationer til interessenter gennem dialog, engagement og åbenhed
  • Støtter internationale initiativer og retningslinjer, fx FN-initiativet Global Compact, og Principper for ansvarlige investeringer (PRI)
  • Tager ansvar for, hvordan vores virksomhed, direkte eller indirekte, påvirker interessenter og samfund – ud fra et finansielt, socialt og miljømæssigt perspektiv
  • Tilgængelighed. Beslutninger tages hele tiden. Derfor er vi i nærheden. Mød os hvor og når det passer jer
  • Flad organisation med hurtige beslutningsprocesser. Lokal indsigt og personlig rådgivning. Filialen er banken

Handelsbanken er den eneste bankfilial i Lynge og er praktisk placeret lige på hjørnet af Lynge Bytorv, så du nemt kan klare dine bankforretninger, når du alligevel er ude og handle. Du kan også tage et personligt møde hjemme eller på din arbejdsplads – eller kontakte din rådgiver via telefon, mail, sms, Webbank og Mobilbank.
Banken ledes til daglig af filialdirektør Hatice Bakke og en stab af dedikerede rådgivere Marianne Jørgensen, Alexander Høgdahl Bjerg og Nicolai Strandbæk Kontakt oplysninger til os kan også findes på vores hjemme side:

Handelsbanken i Lynge

Hillerødvej 34

3540 Lynge

www.handelsbanken.dk/lynge

Åbningstider:

Man-onsdag: 9.30-16.00
Torsdag: 9.30-17.30
Fredag: 9.30-16.00

Der er gode P-faciliteter ved banken, som  er beliggende lige ved Lynge Bytorv, så du let kan lave bankforretning, når du alligevel skal handle.

Website udviklet af Idé Tekst Reklame