MELD DIG IND I LYNGE ERHVERVSFORENING SÅ LYNGE KAN BLIVE ENDNU MERE LEVENDE !

Lynge Erhvervsforening sætter skub i tingene – meld dig ind og vær med til at gøre en forskel !

Erhvervsforeningen er en frivillig forening for de erhvervsdrivende i Lynge. Via medlemmernes kontingenter skabes aktiviter for handelslivet samt foreningerne i Lynge. Endvidere har foreningen skabt dialog med de lokale politikere, så Lynge ikke bliver en glemt landsdel under Allerød.

Det er meget rimeligt at være medlem og du får samtidig gratis omtale af virksomheden her på hjemmesiden og med link til din egen.

Prisen afhænger af virksomhedens størrelse og du finder indmeldelsesblanket samt de seneste priser i menuen til venstre.

Som erhvervsdrivende kan du med et beskedent beløb være med til at gøre en forskel og højne aktiviteten i Lynge. Bliv medlem af erhvervsforeningen, så vi kan lave flere og endnu bedre aktiviteter fremover. Samtidig vil du få et godt netværk til andre erhvervsdrivende i området samt blive optaget her på hjemmesiden både under medlemslisten samt hen ad vejen med en profilside, som vi løbende forsøger at få udbygget til at omfatte alle medlemmer.

VI LAVER LOKALE AKTIVITER UDEN AT KRÆVE NOGET TIL GENGÆLD.

KLIK OG SE HVILKE VIRKSOMHEDER, DER SKABER ARBEJDSPLADSER I LYNGE

Nils-Henrik Christiansen – formand i erhvervsforeningen

Planlagte Aktiviteter 2024:

Lyngedag 24. maj kl. 15 - 18

Lynge Byfest & Kræmmermarked 23.-25. august

Halloween 25. oktober

Juleoptog 1. december

Find boliger til salg i Lynge eller Allerød på www.lyef.dk

Vælg "Boliger til salg" i menuen eller KLIK HER.

Nye medlemmer:

ITEMA ApS, Ryttervænget 6, 3540 Lynge

www.itema.dk

Lej flag og flagstænger

Erhvervsforeningen tilbyder Lynge-borgere at leje flagstænger med flag til meget rimelige priser. Læs mere-->

Link til foreninger/institutioner i Lynge

Lynge Bibliotek

Lynge Byfest og Kræmmermarked

Lynge-Uggeløse Idrætsforening

Lynge Skole

Lynge-Uggeløse Kirker

Lions Allerød