LEJ FLAG, FLAGSTÆNGER OG EVENTUELT JORDSPYD I ERHVERVSFORENINGEN

ERHVERVSFORENING råder over et stort antal flagstænger som Lynge Borgere er velkommen til at leje, hvis de f.eks. skal fejre en mærkedag og vil lave en lille flagallé. Til stængerne kan der endvidere lejes jordspyd til at slå i jorden. Lejeprisen er normalt for ca. 3-4 dage, så du har tid til at sætte dem op og tage dem ned igen, men det kan aftales med Ole Tingvold (mobil: 40148112), som står for udleveringen.

Prisen er – hvis du selv afhenter (husk at bestille i god tid):

Kr. 125,00 for 1 stk. flag + 1 stk. flagstang incl. moms

Kr. 62,50 for jordspyd til flagstang incl. moms

BEMÆRK! Pris for levering og afhentning inden for postnr. 3450 og 3540 er + kr. 1.000,- incl. moms.

Ved bestilling af mange flagstænger og flag – få et tilbud ved at ringe til Ole Tingvold på 4014 8112 eller udfyld nedenstående formular og skriv "tilbud ønskes" efter antal flag.

Lejen indbetales før afhentning på Erhvervsforeningens konto i Handelsbanken i Lynge:

Reg.nr: 6300 – kontonr: 7097109

Der vil blive fremsendt en faktura til din e-mail adresse – så det er vigtigt at du har skrevet den korrekt.

Du kan bestille ved at udfylde nedenstående formular. Du modtager en kvittering af din bestilling til din e-mail konto og vil efterfølgende blive kontaktet af Erhvervsforeningen for aftale om afhentning m.m.:

Jeg ønsker at leje følgende:

Navn:

Adresse:

Tlf:

Dato hvor du ønsker flag m.m. udleveret:

Antal flag med stænger:

Antal jordspyd: