Revision og rådgivning til din virksomhed

GBH Revision og Rådgivning A/S har til huse på M.D. Madsensvej i Allerød og har p.t. 9 medarbejdere.
Firmaet har en bred vifte af kompetencer – lige fra traditionel bogførings- og regnskabsassistance til de mere komplicerede f.eks. omkring skatterådgivning, generationsskifte samt selskabsstiftelse. Man kan derfor matche kravene fra de fleste virksomheder i området.

Kendskab til næsten alle brancher

Virksomheden betjener da også kunder inden for alle brancher. Lige fra iværksættere, med en mindre omsætning, og til større koncerner der omsætter for op imod 200 millioner kr. årligt.

Vi vokser med opgaverne via samarbejdspartnere

Firmaet har stor fokus på at yde høj kvalitet og give de ydelser, der netop matcher den enkelte kundes behov. Hermed skabes den gensidige tillid, der er nødvendig for at kunne give en optimal rådgivning.

GBH Revision yder revision og rådgivning til alle former for selskabstyper og har endvidere strategiske samarbejdspartnere inden for rekruttering af medarbejdere samt køb og salg af virksomheder, så man ligeledes her kan tilbyde en optimal bistand.

GBH Revision & Rådgivning A/S

M.D. Madsensvej 13
3450 Allerød

Tlf: 4814 3800